Jeszcze jeden blog o programowaniu

Radosne twórczości leniwego programisty

Nie można dodać widżetu na ekran

leave a comment »

Kalendarz Android Jakimś dziwnym trafem udało mi się doprowadzić mojego Androida do problemu uniemożliwiającego dodanie widżetu kalendarza do ekranu. Z innymi widżetami nie próbowałem.
Czy jest to rozwiązanie właściwe i nie szkodzące telefonom? Nie potrafię odpowiedzieć, więc informuję, że wszelkie rzeczy, które wykonujecie na swoich telefonach robicie na własną odpowiedzialność.
Doprowadza to do praktycznie całkowitego zresetowania telefonu, czegoś na kształt przywrócenia ustawień fabrycznych, a co za tym idzie przywraca tapetę, ustawienia domyślne widżetów, itp. Aplikacje jednak działają jak należy – nie zauważyłem w związku z tym żadnych problemów.
Przyczyny ustalić mi się nie udało, jednak rozwiązaniem okazało się wyczyszczenie danych związanych z procesem HTC Sense, który znaleźć można w:

Ustawienia > Aplikacje > Zarządzaj aplikacjami > Wszystkie aplikacje > HTC Sense > Wyczyść dane
Written by filipgorczynski

2011.06.12 @ 11:00:48

Skomentuj

